Založ si blog

Prečo som podala trestné oznámenie na europoslankyňu M. Flašíkovú – Beňovú

V sobotu 13.10.2012 sa uskutočnil Protest za slušný a bezpečný život na Slovensku a proti skorumpovaným politikom, ktorého som sa aj ja zúčastnila.

Hlavným organizátorom protestu bol O. Dobrovodský, ktorý je aj členom našej strany, strany Národ a Spravodlivosť.

Svojou účasťou som chcela podporiť nielen jeho, ale ďalších slušných ľudí, ktorí sa domáhajú toho, aby tak ako to zaručuje  Ústava SR zákony platili pre všetkých rovnako, aby neboli niektoré skupiny zvýhodnené na úkor ostatných len preto, lebo sú „menšina“, aby jednoducho človek, ktorý poctivo pracuje  a platí dane nemusel mať pocit, že sa ho štát nevie zastať vtedy, keď je terorizovaný tými, ktorí z jeho daní žijú.

Protest bol povolený, dopredu ohlásený a organizátori splnili všetky zákonom stanovené podmienky.

Dopredu sa hovorilo o nejakej pripravenej protiakcii samozvaných ochrancov ľudských práv všetkých menšín (od sexuálnych po etnické). To, že mnohé treťosektorové  známe  tváre, v počte 20 až 30 kusov sa snažili zastaviť niekoľko stoviek účastníkov protestu ma preto ani  neprekvapilo. Prekvapilo ma však to, že sa na strane odporcov protestu za slušný a bezpečný život na Slovensku a proti skorumpovaným politikom objavila europoslankyňa  za vládnuci Smer M. Flašíková – Beňová!

Je vrchol cynizmu, ak poslankyňa ľavicovej strany nazve občanov, ktorí prišli na protest vyjadriť svoj nesúhlas s nespravodlivou sociálnou politikou štátu  a s rozkrádaním  štátneho majetku, „hajzľami a fašistami“.

Také slová totiž odzneli z úst pani Beňovej a boli adresované davu, ktorého súčasťou som bola aj ja!

Ja sa fašistom necítim byť! Vedľa mňa stáli ľudia rozličných vekových skupín –   mladí, staršie panie, (možno vo veku matky pani poslankyne).

 

Aj oni sú podľa nej „hajzli a fašisti“!

Na záver si neodpustím jedno osobné zamyslenie: Žijeme naozaj  vo zvláštnej dobe. Od „nežnej“ sa mnoho udialo, ale málo zmenilo. To ma  napadlo, keď som stála a pozerala na pani Beňovú. Podľa mojich informácii z  dôveryhodných zdrojov  otec p. poslankyne niekedy pôsobil v Štb.

Môj otec bol práve takými ľuďmi potrestaný za svoj postoj proti okupácii v 1968 roku.

Dnes v období kapitalizmu s neľudskou tvárou, keď štát ovládajú deti a vnuci papalášov bývalého režimu  ma dcéra svojho otca nazýva „hajzlom a fašistom“.

„To jsou paradoxy“, povedal by Havel.

Ja som rada, že nielen môj otec, ale aj ja sme stáli a budeme stáť na opačných stranách „barikády“  ako takí ľudia, ako je pani poslankyňa Flašíková  – Beňová.

A práve preto som podala trestné oznámenie! Škoda, že niektoré slová nie sú bumerangy, keby boli, našli by správneho adresáta.

 

 

Anna Belusovová

 

 

 

 

Je šanca, aby tieto voľby niečo zmenili?

21.02.2016

Najskôr si treba odpovedať na otázku, čo je to, to „niečo“. Zmena je asi najčastejšie slovo nielen tejto, ale každej volebnej kampane. Voliči chcú zmenu, politici chcú zmenu. Niektorí politici ju dokonca chcú opakovane každé 4 roky už viac ako 20 rokov.

Dnešný deň 17. november je Dňom boja za slobodu a demokraciu.

17.11.2015

Názov sviatku je správny! V ’89 sme úprimne a s vierou bojovali na námestiach za SLOBODU a DEMOKRACIU. Verili sme, že spoločnosť, ktorú vybudujeme, bude spravodlivá a ľudská.

Vojna v Európe začala v piatok 13.

15.11.2015

Vystúpenia zahraničných aj slovenských politikov po teroristickom útoku v nešťastný piatok 13. trhajú uši svojím pokrytectvom a absenciou hanby a pokory. Holland, Merkelová a Obama tlmočia svetu svoje rozhorčenie nad krutosťou teroristov a odhodlanie s nimi skoncovať.

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Anna Belousovová

Som predsedníčka strany Národ a Spravodlivosť - naša strana. Svoje blogy budem zameriavať hlavne na politiku a politickú situáciu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 29
Celková čítanosť: 303487x
Priemerná čítanosť článkov: 10465x

Autor blogu

Kategórie