Sú voliči na predaj?

5. novembra 2013, Anna Belousovová, Nezaradené

Je faktom, že SR je dnes kráľovstvom krivých zrkadiel,  všetko je akosi pokrivené a naopak. Táto veta ma dnes napadla v súvislosti s anketou HN pod názvom: Koho by ste volili v župných voľbách ? Hlasujte.

V ankete sú však na výber len „istí“kandidáti, ostatní sú zašifrovaní pod označením „iný“. Ten „iný“ je aj Oskar Dobrovodský, ktorý kandiduje za stranu Národ a Spravodlivosť. Oskar je naozaj iný, nie sú za nim sponzori s tučnými peňaženkami, tešiaci sa na prístup ku peniažkom VÚC, ak tam dostanú toho“svojho“ župana.

 

Nie je to anketa na zistenie názorov! To je očividná manipulácia s verejnou mienkou! Napr.v Bratislavskom kraji je uvedená len trojka Frešo, Fľašíková a Krajcer, ktorá je preferovaná aj inými médiami. Ako sa hovorí u našich susedov: Za peníze v Praze dum. A na Slovensku za peniaze sponzorov bohaté volebné kampane s kopou bilbordov, koláčikov, bábovičiek a podobných hlúposti.

 

Pripomína mi to časy kolonizácie Ameriky, resp. iných kontinentov belochmi. Vtedy si za sklenené, bezcenné korálky „kupovali“ od domorodcov zlato, ich územie a ich slobodu. Dnes za bábovky, kvietky, gulášiky a podobné bezvýznamné predmety získavajú kandidáti od voličov hlas, ktorý má tiež cenu zlata. Len voliči o tom nevedia. Sponzori preferovaných kandidátov však áno! Je smutné, že do radu „korálikov pre domorodcov“ sa zaradili aj mnohé média. To už je dnes naozaj všetko, všetko na predaj?! Aj my?!